Personligt ledet Kursus

Ja tak - jeg ønsker at tilmelde mig et VHF/SRC kursus hos VHF Skolen (se kursuskalender her og anfør nederst i rubrikken "kommentarer" hvlket hold du ønsker at tilmelde dig)

Pris SRC kursus:
    Inkl. alle lærebøger:1.500.- kr.

Pris komplet ROC kursus:
    Komplet SRC / ROC Inkl. alle materialer og prøve 4.900.- kr.
    SRC delen kan gennemførs enten som et netkursus eller ved personligt fremmøde.
    Anfør venligst ROC kursus

Pris Opgradering fra SRC til ROC:
    Inkl. ROC lærebøger og prøve 4.200.- kr
    Har du gennemført dit SRC kursus hos VHF Skolen kan du opgradere dit SRC til ROC på 2 dage. Anfør venligst ROC opgradering

Fjernkursus

Ja tak jeg ønsker at tilmelde mig et internetbaseret lærerstøttet VHF/SRC fjernkursus fra VHF-skolen. Tryk her

Lærebøger:

Ja tak jeg køber selv bogen 'tillæg', men modtager de øvrige materialer og ønsker kursus til 1.195,00 kr.Jeg ønsker et kursus komplet med alle materialer og lærebøger til 1.295,00 kr

Såfremt du ønsker et selstudiekursus uden lærer så tryk her

Betaling:
      Jeg ønsker at betale via Dankort
      tryk på ikon og du kommer til butikken)
      Bøger og adgang til kurset bliver afsendt straks samme dag.

Jeg indbetaler kursusgebyr via bankoverførsel til VHF-skolens konto i Danske Bank Reg.nr 3409 - Konto nr. 13622027 Bøger og adgang til kurset bliver sendt så snart indbetaling er modtaget. Indbetaling kan også ske via Mobile Pay: 855400Jeg ønsker tilsendt en faktura og et indbetalingskort via mail for kursusdeltagelse. Bøger og adgang til kurset bliver sendt så snart indbetaling er modtaget.